E nabızdan takip ediyorum bende. Arada Bi girip bakıyorum illa ki düşüyor doktorların uygun saatleri iptal edenler oluyor falan. Ben kendi doktorumu, bekliyorum ama 😂 benimki de 1aydır yoktu izne çıkmış başkasına da Gitmek istemedim ilgili değiller. Benimkide çok ilgili sayılmaz ama seviyorum en azından tatlı kadın. dün şans eseri girdim temmuzun 23üne var çok şükür dedim. Aldım.