Bende açıklık vs yok Doğumla alakalı bisey olmadı sadece sancım var ara ara yani dün vardı bugün yok geçen hafta çok vardı mesela ara ara oluyor ama açıklık varmıdır bilmiyorum çünkü geçtiğimiz hafta doktora gittim Salı günü nst de sancım vardı eve geldik daha da şiddetlendi o günden beri böyle gelip gidiyor sancı agrı bugün de gidecektim bu hafta doktorum yok Cuma gelecekmiş Cuma günü gidicem kontrole ama böyle o güne kadr artarsa acile giderim açılmam varsa da bakılır yani ✋