birannebirfurki Merhaba 12 haftalık hamileyim çok yemek yiyen birisi değilim araştırmalarıma göre keçiboynuzu özü bebeğin gelişimi için iyi olduğunu duydum ve aldım kullanmamda bi sakınca olur mu acaba kullananlar var mı?