Momhapy888 Kızlar karnimda telefon titriyo gibi bisey oluyo vi 15 saniye filan surüyo neden acaba yasayan var mi 18+4 üz bu arada😱😊
ilkbahar_23 Bebeğin amniyon sıvısında oluşturduğu dalgalardandır 😅 kelebek uçuyor gibi oluyor 🦋 normal bi durum
Gamzeinci00 ilkbahar_23 amniyon sıvısı mı sebep oluyormus ay bende de var bi kac gündur bende diyorum bu ne 😂
Seda05 Momhapy888 bana 25.haftamda olmuştu canım acayip bişey 😂😂 sonra geçti bende anlamadım neyin nesi internettende bakmadım 😂