Yaşınız ilerlediyse araya çok yaş koymamanızı öneririm. Biliyorsunuz 35 yaş sonrası gebelikler riskli grubuna giriyor. Fakat yaşınız küçükse de yaş aralığını yine çok uzun tutmamanızı öneririm. Çocuklar bi anda aradan çıkınca onlarla büyümek güzeldir. Benim için ideal yaş 3 ‘tür , tabi yine de herkesin kendi tercihi 👶🏻