Arkadaşlar merhaba. Bu ikinci gebeliğim. İlkini kalp atışını duyamadığım için 3 ay önce kaybettim. Cumartesi tam 5+0 olarak ilk doktor kontrolüme gittim üstten ultrason da kese gözükmedi. Doktor kan testi istedi. 4 gün önce 398 çıkmıştı. O gün yeniden kan testi yaptırdığımda 2500 çıktı. Doktor sonucu beklememe mi eve gidince telefondan bildirsem yeteceğini söyledi. Sonucu söylediğimde ise sağlıklı. 15 gün sonra kalp atışı için gel dedi. Sizce kese neden gözükmemiştir? İlk bi kaybım olduğu için endişe ediyorum. Doktor keseyi görmek içinde yakın zamanda çağırmadı. Ne yapsam acaba 15 gün bekleyip öyle mi gitsem yoksa bu haftada gitsem mi bi doktora? Kızlar lütfen bana bi akıl verin 🙏