Oge aynen anlatılanlardan biraz daha erken gelişiyorlar bende görünce anladım. Teşekkür ederim. Evet çok acı bir durum ki böyle durumda bebeği görmemek en iyisi. Kısa süre içinizde taşısanız da bir bağ tam olarak kuramadanızda kaybından fazla etkileniyor hatta psikolojik olarak tüm sevdiklerinizi kaybedecekmiş gibi korkular yaşıyorsunuz. Çok şükür şimdi iyiyim. Tabbim kimseye yaşatmasın. Sevgiler...