Esilacinar
Esilacinar açıklaman çok anlamsız ne demek istediğini anlamadım malesef, ayrıca internette hee zaman doğru bilgiler yer almaz, sen de çok okuma internet üzerinden derim, bi de öfke değil aksine, komik gelmişti🙃 dalga geçmek değil olay, 40 kişi hissetmek anormal diyo, bilemedim 🤞