ilknur52 bana doktorun verdiği listede günlük 1 fincan yazmış ama ben normalde günde 3 tane türk kahvesi icmeme rağmen artık iki yudum içip bırakıyorum istesem de icemiyorum. Ayrıca çay ve çikolatada da kafein var o yüzden toplama dikkat etmek gerek özellikle ilk aylarda.