18 yaşinda ewlendim hamile kaldım wee 1 Temmuz da sezeryanla dogum yaptım. Sonunda bende buraya doğum hikayemi yazabiliyorum. 😊 29 30 Haziranda hep sancilandim hastaneye gittim geldim nstye baglaniyordum sancı cikmiyordu ewe yolluyorlardi. Artik 30 haziranda gun boyu sancilandim bel agrisi kasik agrisindan dolayi sancilarimi durdurmak icin 1 gece yatirdi doktorum zaten 15 temmuza sezeryan tarihimiz wardi bebeğim dönmedigi icin sezeryan olacaktim. Neyse artik 1 gece yattim ama yüreğim agzimda heran bni amaliyata alacaklar diye . Biz izmirde oturuyorduk dogum nedeniyle adanaya geldim kayinwaldemlere esimde izmirde calisiyor. Iste 30 haziranda doktorumla knustum sanci gecmezse sabah amaliyata girceksin dedi agrilarim dindi ama karnim tas gibi cok sertti. Doktorum sabah geldi, muayene etti. Hazirlan yarim saate amaliyata alicam dedi . Beni basladi bi ağit hungür hüngür agliyorum 😅😅
Esim yok bi tek kayinwalidemle kayinbabam war ama bnim icin en onemlisi esimdi ondaki destek herkesten farkli artik esimi aradik bnim ailemi aradik doguma alincak falan denildi . Esim hemen yola cikti. Benim ailem geldi falan bnde az bisi simit yedim anestezi doktoru geldi sorular soruyordu bisi yedin mi dedi bnde vok az bisi simit yedim dedim . Olmaz dedi sni ogleden sonra alicaz o zaman dedi. Allahimm 🤦🏻♀️ neyse ki bnim icinde biraz firsatti kndimi toparlamama. Artik odayi suslemeye waktimiz oldu foto cekildim sacimi yaptim makyaj yaptim falan derken saat öglen 2 oldu. Artik geldiler beni basladi yine bi ağit basladim aglamaya, aglayarak is yapiyorum . 😂😂Sandalyeye oturuyorum . Bizimkiler arkamdan geliyor. Tabi esim yolda hala. Artik amaliyatin icine aldilar. 2 3 tane oda war gordugum kadariyla hepsinin kapisida acik amaliyat yapiyolar görüyorum ben tabi hala agliyorum korkudan buuzz gibi biyer diger odalardan sesler geliyor çatal bıçak sesleri gibi 😁 kapiyi kapatin bn korkugorum dedim ister istemez gözüm diger odalara kayiyor. Artik doktor geldi edacigim napihorsun flan diyerek geldi oturdu arkama genç anne aglama korkulacak bisi yok diyerek bni teselli ediyor neyseki sakinlestim . Konusarak bana neler yapacagini söylüyordu. Bnde ona odaklandim aglamam kesildi güldüruyolar falan derken simdi igne yaoacagim dedi . Igneye bilerek bakmak istemedim çünkü herkes uzun bi igne sokacak faln diyordu bilerek bakmadim. Artik yapti igneyi simdi ilik su dökülmus gibi hissedeceksin dedi gercektende oyle oldu 😁😁 beni yatirdilar önume bisi koydular önlüğumu önume kattilar. Anlatiyorlar bana simdi israrini bosaltiyoruz edacim falan doholar gerisini hayal meyal gatirliyorum narkoz cok etki ediyor bni artik bebegimi çikardiklarini hatirlamiyorum uyumusum galiba o sira . Bi gözümü açtim bebegimi yanimda kafasini falan olcuyolardi agliyordu bi ANNEMMM dedigimi hatirliyorum. Sonra sarip yanima getirdi hayal meyal kokusunu kokladim agliyorum Annecimm dedigimi hatirliyorum gözum acik foto falan cekilmisim hic haberim yok gercekten 😂 sonra bebegimi götürduler son görüsumdü ilk defa bu kadr yakindim temas etti bana daha da bu kadr yakin olamadim yawruma 🙄😞 neyse bebegimi götürdüler . Benide estetik dikislerim oldu. Bn yine uyumusum. Odaya getirmisler bebeģim nerde diyormusum getirin diyormusum. Artik kndime geldim ertesi günde taburcu olup sadece ben çiktim. Ama bebegim hala hastanede solunum bozukluğu ve kaninda enfeksiyondan yatıyor dokunamiyorum yawruma yüzünü ilk defa dün gördüm. Bugünde solunum cihazindan cikarttilar şükur 🤲 enfeksiyon gectiginde cikartacaklar insallah. Allahımm sen bebeklerimize acil şifalar wer annelerine kawuştur. Günde 1 defa oda en fazla 1 buçuk dakika görebiliyorum. Insallah bu günlerimizde geçecek Annecimm. Kizlar sizde dua edin lütfen kawuşayim yawruma , kokusunu bi icime cekeyim 😞🙏