Merve9335 bende oğlumda ikiisim kullandım ama hic kullanışlı degil
bence tekrar düşünün cok uzun oluyo hastahane vb siz birini kullanırken büyüdüğünde cevresi öbürünü kullanabilir yada kendini tanıtırken ikisini soyelyip ben bunu kullanıyorum diye açıklaması da gerekirfelan tek isim en güzeli 😂