İşten çıkarılma ya da çıkma kesinlikle yapmamalısın yoksa bütün haklarım gider 32.hafta gelince doğum izni raporu alır çalıştığın yere verirsin onlar bildirir maaşını sigorta öder ama çalıştığın yerle bağın kalır 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası iznin var sonrasında da 6 ay maaşsız izin hakkın var eğer dönmek istemezsen anlaşır tazminatını alır çıkarsın ama dediğim gibi çıkma ya da çıkarılma kesinlikle yaşama iş yerinle