38+0 günlüğüm kızlar. Eşim askere gitti. (Bedelli). Annesi ve babası benimle kalıyor şimdilik. Birde köpeğimiz var. Eşim askeriyede birisiyle görüşmüş . Bu ayın 11inde doğumum olursa eşimin tam 10 günü dolmuş oluyor. Doğum belgemi askeriyeye gönderirsem esim erken gelecek ve bidaha gitmeyecek. ( bu bilgi tam kesin değil bugün yarın netlesir ) Eşim gittiğinden beri kopegimizle ben ilgileniyorum tuvaleti icin dışarı ben çıkarıyorum çok zorlaniyorum. Bide kaynana kayınbaba ile oturuyorum suan yediğim ictigim sayılıyor gibi geliyor. Ailem ay sonu yanima gelecek. .Beslenemiyorum gibi hissediyorum eve bisi almaya cekiniyorum. Eve ne alsa kaynanam param bitmek üzere, hersey cok pahali muhabbeti yapıyor. Sıkıldım artik eşim gelsin istiyorum. Doktoruma bunu soyledigimde istersen suni sancıyla doğumu başlatalım istediğin gune dedi. Istersen sezaryene alırım haftası uygun olur dedi. Ama sonuna kadar normal doğum için zorluyor. Sizce bu perşembe doğumu basltmliymiyim? Bebeğime zararı olurmu? Karar verip yarın doktora söylemem gerekecek. Kafam çok karışık. Lütfen akıl verin. Pskolojik olarak zor durumda kalmasam 40 haftamı beklerdim o konuda bekle demeyin lutfen.