Kızlar merhaba, 32 haftalık olduk. Dr bebek hareketlerini takip et günde 10 dan az olursa yada çok hareketli olursa gel dedi. Ben bunu nasıl yapacağım. Mesela bebeğim 15 dk boyunca haretli. Bunu 1 mi sayacağım. Öyle tekme tekme hissetmiyorum çünkü. Bazen tekme bazen seğirme sürtünme gibi oluyor. Takip edemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz 😑