Zehra333 Merhaba arkadaşlar . Bu ayda ovülasyon testi yaptım ve 4 Temmuz’da koyulaştı ve yumurtlamayı gördüm 5 Temmuz’da silikleşti çatlama oldu . Bu sefer yumurtlama çok ağrılı ve pemle lekeler şeklinde oldu . Ve bugün son ovülasyon testim kalmıştı deneyeyim dedim yeniden koyulaşmaya başlamış anlayan varmı neden yeniden koyulaşma olabilir birden fazla yumurta gelişirse ikinci yumurtlama olur diyorlar 🙏🏻 https://i.hizliresim.com/9Y2gRQ.png
Senagg 2.yumurtlama olmuştur. Bu ay bende aynı şeyi yaşafım hatta 2 gün arayla yumurtlamam oldu. Şaşırdım sordum araltırdım normaldir olabilir dediler. Bizler bazen ayda 2 kere de yumurtlayabilirmişiz siz değerlendirmeye devam edin inşallah