Kızlar merhaba forumu uzun süredir kayıt olmadan takip eden bir anneydim. Bugün kayıt olup bilgisi olan arkadaşlara sormak istedim. Ankarada yaşıyorum 27 haftalık gebeyim uygun fiyata bebeğimin renkli resmini temin etmek istiyorum ona anı olarak saklamak için. Tavsiyesi bilgisi olan bilgilendirebilir mi ? Ücretleri de yazarsanız sevinirim.