Merhabalar
39+2 de doktorumuz suni sancı ile Doğumu başlatmayı teklif etti,nişanım gelmişti,1 cm açıklık oluşmuştu,fakat nts de hiç sancım çıkmıyordu.açıklık olduğu içi enfeksiyon kapma riskim vardı.o gün girdik suni sancı ile Doğuma,ilk 12 saat açılma ilerlemedi,sancılarım az az hissedildi. 12 saatin sonunda açılmam 4cm ye sancılar dayanılmaz seviyeye geldi,epidural istedim yapıldı.pilates topu ve sıcak duşunda etkisi ile biraz daha iyi hisseder oldum,20. Saatte artık Duvarları tırmalar ve saçımı çeker hala geldim,sancı denen şey epidural olmasına rağmen aşırı yükseltmişti çünkü 9 cm açıklığa ulaşmıştım.10 cm ile 24. Saatin sonunda Doğuma girdim,ıkınmak çok zor çok acılı,sancılar dayanılmazdı 45 dakika sürdü ve son ıkınmada aldım oğlumu kucağıma dışarı çıkınca bütün acılar hafifledi. Sarp 5 Temmuz gecesi saat 01:00 da dünyaya geldi,kokusu teni beni büyüledi.
sormak istediklerinizi zevk ile cevaplarım,normal Doğum zor mu bence çok çok zordu,allah herkese yardım etsin kolaylık versin