Fatos00 gecede olsa geliyor bizimki biraz karışık canım ben başta baran hocaya gidiyordum sonra benim bebeğin ense kalınlığı vs gibi durumları oldu üniversite hastanesine devam ettim doğum günüm gelince üniversite hastanesinde özel hastası olduğum hoca beni yarı yolda bırakıp doğuma gitmeyeceğini söyledi ben tam 40 haftalı olmama 1 gün kala baran hocayı utanarak aradım doğumu sizinle yapabilir miyim dedim Allah razı olsun kabul etti ben çok şanslıyım ki sancım hiç yokken 40 haftalık olduğum gün yani bir gün sonrası sancım başladı normal doğum ile doğum yaptım ben ilgisini çok sevdim hastanedeki rahatlığımı asla inkar etmem hemşireler çok ilgiliydi gerçekten iyi ki orada doğum yapmışım diyorum doktor hanım da sağolsun saat başı geldi açıklığıma baktı etti ilgilendi hiç pişman olmadım çok şükür