Kızlar Dün kontrole gittim doktor açıklık sancı yok suan dogum gözükmüyor dedi 🙈 39+6 yim bu arada oglumda 40 haftalıkken gitmiştim 3 santim açıklık vardı 2 ci doğum daha hizli ilerler diye düşünürken dün üzüldüm açıkçası varmi benim gibi olan kızlar 🙈😌😌