Sımdı doktordan geldım sezeryan gunu aldım 13 temmuz ıc camasırımda kahverengı leke vardı alttan muayne etmeden once cok az vardı alttan muayne edınce bıraz daha gelmıs bebek ıyıce asagı ınmıs kılosunuda olcemıyorum dedı nısAnın gelmıs olabılır acılman yok dedı benı gonderdı sımdı onemsız mı bu kahverengı leke