Tahammm Arkadaşlar şeker testi yüksek çıkanlar n’aptınız korkayım ben şimdi ne tapmamın lütfen yardım
Mavis222 Tahammm benim açlık 170 tokluk 146 çıkmıştı ama ikisinde de yediklerine dikkat etmemiştim ondan doktorum diyetistene gönderdi tatlı hamur işi pirinç makarna dan uzak duruyorum bazı doktorlar ilaç iğne veriyomuş size ne dedi doktorunuz