Hanımlar merhaba 33 haftalığız geçen Cumartesi den beri dayanılmaz kaşıntım var gece uykuya geçtiğimde oluyor göbeğimden aşağısı artık kaşımaktan tırnak yarası oldu ayaklarımın altı parmaklarım kaşınıyor karaciğer emzimlerim normal çıktı idrar normal safra asifi testi istedi birde hekimin yarın onuda yaptırıcam ama devlet hastanelerinde bu yapılmıyormuş özelde yaptırıcam böyle durum yaşayan var mı 1 haftadır ortalama 2 saatlik uyku ile duruyorum bu durumu yaşayan var mı