Düşük tehlikesi varsa bu renk alıntılar oluyor. Yerleşme kanaması falan diyorlar hikaye. Vakit kaybetmeden doktora görünün güvenmiyorsanız başka bir doktora daha görünün. İlk gebeliğimde tecrübe kazandım bu konuda.. ilk haftalarda o şekilde akıntım geldi dediler ki yerleşme kanaması. Daha sonraları kanamam oldu parça düştü resmen doktor birşey yok dedi fitil ve iğne verdi. Daha sonrasında enfeksiyon yaptı bu durumlr ve suyum geldi 16. Haftada. Bebeği tahliye ettiler normal doğum yoluyla. O yüzden gebelikte anormal olan herşeyi dikkate almak lazım. Doktorda çok önemli. Benim durumum ihmalden oldu. İyi bir özel hastaneydi ama Doktor işe yaramazmış... kalbinizi ferah tutun, telaşlandırmak adına söylemedim sadece önlem alın diye iletmek istedm. Sağlıkla gelsin 🙏🏼