Ebrugunesss Merhaba kızlar. 9+5 haftalık hamileyim ve kan sonuçlarında tsh değerim yüksek cıktı bugün muayene için hastaneye gittim ama saat 3 te muayene edeceklerini söylediler tekrar gidicem. Yüksek olup ilaç kullanan var mı aranızda yada kullanmazsam kendiliğinden düşer mı acaba yardımcı olur musunuz
Siner Ebrugunesss benim de yüksek çıkmıştı kadın Doğum dahiliyeye dahiliye de endokrine yönlendirdi. Kadın doğumcunuz ilaç kullanman gerek diyosa direkt endokronolojiden randevu alın bence. Benim 3.30 lardaydı ilaç kullanıyorum şuan
smyyypksy Ebrugunesss canim benim de önceki hamileliğimde yüksek çıkmıştı. Normalde 1,5-2 olması gerekiyor. Bana da ilaç verdi doktor ama ben önce dereotu yemeyi demedim düşürüyor diye duymuştum. Bir haftada 1,2 ye düştü. İstersen deneyebilirsin.
Zeren Ebrugunesss bende troid ilacı kullanıyorum, kullanılmadığı taktirde riskleri var, bugün kontrol için kadın doğum doktoruma gitmiştim hamilelik süresince kullanman gerek dedi ben kendim tahlil istedim, kan verdim bugün tekrar bakılacak değerlerime.
Mhrs Ebrugunesss benimde gebeliğimin başında bakmışlardı yüksek çıktı..bebekte zeka geriliği yada düşük riski oluşturabiliyormuş endokrine gittin ben ve hemen ilaca başlattı doktorum..şimdi 20 haftalık hamileyim her ay kontrol ettiriyorum hala yüksek çıkıyor ama bebeğimde bi sorun yok hamdolsun..takibi ve ilaçlarını ihmal etme bi sorun olmaz inşallah
Ebrugunesss Siner sen kaç haftalık hamilesin canım benim baya yüksek cıktı 9 larda falan senin düşük müş kullanınca bi sıkıntı olmaz herlde demi insan korkuyor yani
Ebrugunesss Siner peki ensokrin bölümünde daha muayene olmadım ilaç kullan derse kendi doktoruma kadın doğum doktoruma sormalımıyım kullanıyım mı diye
alyatalha Benimde 4.30 çikti 25 mg ilac kullaniyorum gebelik boyunca ayda bir kan tahlili ile dozu düzenleniyo hatta suan hastanedeyim onun için kan vercem
MrsG Ebrugunesss korkmayın kullanınca sıkıntı olmaz. Asıl kullanmazsanız sıkıntı olur. Gebelikte kullanılması gereken bazı ilaçlar vardır folik asit demir vs bildiklerimiz zaten bu da onlar gibi birşey TSH değerini dengede tutmak için kullanmalısınız. İçiniz rahat olsun.
Siner Ebrugunesss ben şuan 10+3 ama tsh 8. Haftada farkedilmişti. Verdikleri zaten haptan ziyade hormon sanırım oyüzden bi zararı olacağını sanmıyorum. Endokrindeki doktor normalde tiroidin sana yetiyo ama bebekle ikinize birden yetmemiş ilacı kullan aylık takibini yapcaz dedi. Yüksek olması sizi korkutmasın bence en fazla ilacın dozunu biraz fazla verirler. Forumlarda yüksek olup da düşen çok var benimki yüksek olunca takip ediyorum bununla ilgili konuları. Ben boşuna dahiliyeye falan giderek zaman kaybettim.siz de kaybetmeyin diye söylüyorum Dahiliye çok üzerinde durmuyo. gebelikteki tsh la endokrin ilgileniyo sanırım
Cakirhediye Ebrugunesss canım 9 da kansere yakın değer biliyorum anneme doktor öyle demişti bende 6 çıkıyordu ilaç kullandım şuan 2 lerde
Siner Ebrugunesss ben sormadan kullanmıştım çünkü endokrine mutlaka gitmem konusunda ısrar etmişti. Cmt randevum vardı ozaman sordu ne yaptın diye söyledim ilaç verdi kullanıyorum dedim tamam iyi yapıyorsun dedi. Eğer özeldeyse doktorunuz içinizin rahat etmesi açısından mesaj atıverin
ozgurhayalim Tiroid hastasiyim. Hep kullaniyorum kullanicamda. Her gun düzenli al ilacini hic endişelenme.
YasemenKaan Ben de düzenli kullanıyorum. 3.48 çıkmıştı normal bir değer ama hamilelikte 2.50 ve altı olması gerekiyormus. İlacımı kullanıyorum aylık kontrollerle tsh değerini 2.50 ve altında tutuyoruz. Kullanmak gerekiyor mutlaka.