Ha tabi insanın omrunden omur gidiyor o ayrı:)özellikle bir de kasıklarda ağrı oluyorsa kanamayla ağrı düşük diyorlar benim kasik agrım hep var 1 hafta yemeden içmeden kesindim yatmaktan başım dönüyordu artık bugün ise başladım tekrar dua ediyorum inşallah olmaz