Bu ay klomen kullandım fakat doktorum tatilde olduğu için başka doktora yönlendirmişlerdi o doktorda klomeni günde 1 kez olarak yazmıştı bugün doktoruma gittim 18. Günümdeyim dedim doktorum şaşırdı nasıl yani 14. Gün olması lazm dedi hayır bana günde 1 tane içmemi söyledi öbür doktor dedm özür dilerim yanlış yazmış günde 2 tane içilmesi gerekiyo onun dedi muayne etti geçen ay 3 yumurtam varken bu ay günde 1 tane içtiğim için 1 yumurtaya düşmüş cumartesi günü bi sancıyla uyanmıştım anlamıştım o zaman hatta üzülmüştüm doktoruma tedavi olmadan çatladı diye hissetmiştim allahtan o günü değerlendirdim doktorum bugün yumurtan çatlamış dedi üzüldü ama ben o günü değerlendirdiğimi söyledim sevindi inşallah olur dedi adet gününü beklicez şimdi dedi dua edin lütfenn 🤲🏻😢