1519mucizleriiim Bayanlar merhaba boyum kisa ve arti ilk kizimi hep asagida tasimisdm sezeryandan sonra gobegim iyice asagida kaldi 2kizimi da sanrm asagida tasiyorum bu sorun olurmu?