Başlığı görür görmez heyecanla koştum resmen çünkü daha 14 haftalığım ama yaklaşık 1 aydır falan sol kuyruk kemiğimin ağrısından deli oluyorum.Az evvel çorabımı giymek için eğildiğimde bile bıçak gibi hemen saplandı ağrı.10 dk gezinsem ağrı giriyor🤦🏻♀️Doktor tendomlar genişedi progestan hormonu yüzünden normal dedi.Bir de güçsüz zayıfsın ondada olur dedi.Napcaz böyle bilmiyorum🤷🏻♀️