Herkese günaydınlar anneler ve adaylar 😊
Dün bir yakınımıza detaylı ultrasonda bebeğinin beyninde %50 problem olduğunu söylenmiş ve eğitim araştırma hastanesine sevk edilmiş. Benden bir hafta geride onun hamileliği. Ben yaptırmamıştım detaylı ultrason biraz da pişman oldum haftam geçti diye. Şu sıralar hastanede muayene olmayı bekliyorlar.. Bu mesajı okuyan, duyan tüm herkesten ricam Deniz bebek için dua edin nolur. İlk bebekleri, ilk heyecanları...
Herkesten Şimdiden Allah razı olsun 🤲🏻