CansuDRY Serenity_life Yarın söyleyecek inşallah. 13 bitti bugün. Ama 12 de öğrenen çok var. Kızımı 12 de öğrenmiştim.
Kubuuu1 Serenity_life ben de şu an 12+4 um geçen hafta gittik ama söylemedi temmuz sonu inşallah 😊 bence tahmin etti ama zaman geçsin diye bekledi bacak arasıni falan baya inceledi çünkü ☺️ Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️
Mutlu_anne2 Ben daha 11+4 um yarın gidicem devlete tahlillerim vardı ama söylemez diye düşünüyorum kızım da 13 haftada özel erkek demişti 20 haftaya kadar göstermedi sonra devlete gittim kız dedi 21 haftada 4 farklı doktora gittim emin olmak için o yüzden ben rahat 16 haftayı bekliyorum 😂
Zeydo Mutlu_anne2 kızzzz farklı 4 doktora harcayacağın parayı bebeğe saklayıp az daha sabretseydin ya😂
BurinTasKaradag Ben 12 haftada ikilide ilk başta kendi doktorum kıza benziyor dedi, daha sonra prof perinatoloğa gittim bacak ile kese arasında bir ölçüm yaptı bu ölçüme göre erkek çıkar dedi ama kıa da benziyor dedi. Bet bilgi veremediler yani.
Belindaa BurinTasKaradag 12. Haftada detaylı ultrason olur mu demeyin çünkü oluyo🤩 bende 2 gün önce detaylı ultrasona girdiğimde öğrendim 12+0 da öğrenmiş olduk bebeğimizin erkek olduğunu ❤️❤️😍
BurinTasKaradag Belindaa evet oluyor bende yaptırdım detaylı usg. Perinatolog yaptı. Ama net birşey söyleyemedi.
Miniklerim_ Belindaa beni çıldırtıyorlar ne güzel öğrenmişsin canım bende 12+1 de girdim Cumartesi kaç kez sordum söylemedi meraktan dün gittim kendi doktoruma oda daha küçük belli olmaz dedi lakin aynı doktor geçen sene ilk bebeğimi 12 haftamda söylemişti 10 aylık oğlum varda şimdi 12 haftalık hamileyim ilkinde söyleyip de bunu küçük daha belli olmaz diyip iki haftadan önce öğrenemwzsin dedi çıldırıyorum meraktan.
Belindaa BurinTasKaradag ya söylemesi lazımdı benimkide perinatolog. Ben hiç sormadım kendisi öğrenmek istersen söyliyim %99.9 erkek dedi 😂🤷♀️❤️
Miniklerim_ İstanbul anadolu yakasında 12 haftalıkken öğrenenler nerde öğrendiklerini yazabilirler mi?