Mavigozunannesi Kızlar hepinizden Allah rızası için dua istiyorum bende hepiniz için o esma da dua edeceğim bugün benimle beraber doğum yapacak herkesin Allah yardımcısı olsun
Emine071 Mavigozunannesi sezaryan mı normal mı Benim de bügün günüm doldu ama tık ya geçen hafta Perşembe gittim günüm bitti DİE bügün gitsem mi DİE düşünüyorum
Zeynka Mavigozunannesi mutlu ve güzel bi doğumla, sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu 🤲🏻 Benim de son 4 günüm ama pek gelmeye istekli değil gibi, dualarınızda bizi de unutmayın. Allah yardımcınız olsun🧡
Nurecren Mavigozunannesi Amin canim Allah yar ve yardımcınız olsun cok kolay başarılı hızlı bi doğum olur inşallah 🤲 bolbol insirah ayet-el kursi oku..
Mavigozunannesi Emine071 suni şancı verilecek normal olcak inşallah 2. Doğum benim ilki de suni ile olmuştu kendi sancim gelmiyo yine öyle oldu 2 cm açıklık vardı geçen hafta sadece
Mavigozunannesi Zeynka benim kide değil suni verilecek 2 cm.aciklik vardı en son ilerilerini bilmiyorum ki inşallah ilerlemiştir 2.Doğum olacak bide benim ama sanci yok Allah razı olsun sizde bir avazda kavuşun evladiniza inşallah
Sera00 Mavigozunannesi erdem cakmak kadriye hanima gdiyrsnz diye hatrlyrm dogum yaptınız mı? Yapmadıysanz saglikla kolaylikla evlerinizi kucaginiza alin ins
Mlsgzll Mavigozunannesi allah yardımcın olsun canım inşallah hiç anlamazsın bile rabbim nelere kadir 🥺🧿