Buseburak Birkaç kişiye daha sormuştum bunu aslında ama hala gerginliğimi atamadım. Benim ayağım kırıldı, 3 gün sonra doğumum var ve doğumdan sonra da yürüyemeyeceğim. 1,5 ayda ancak eski halime dönebileceğimi söylüyorlar. Sezaryen sonrası yürümek ne kadar önemli? Yürüyemezsem o şişlik inmez mi? 😕