Suleeebetul 35+2 olduk elhamdülillah ama. Bnm bi sıkıntım var yaklaşık 2 haftadır vücudumun kokusu değişti ter kokusu da değil afedersnz aynı kusmuk gibi günde bazen 2 kez banyo yapyrm ama yine oluyo başına gelen var mı?### __
Weewe Suleeebetul ya ben de 35. haftadayım, beş altı haftadır kendi kokumdan tiksiniyorum ara ara. Acaba aşerme gibi bir şey mi ki bu? Her zamanki bakımımı yapıyorum, kokum değişmez sanıyorum ama bilemedim yine de.
Derin6565 Suleeebetul hele o kokuyu lousaliginda gor o sutte akiyo onun kokusuda geliyo aman Allahim ilkim de cok cok sikinti yasadim surekli dusta alamiyorsun e cocuk emziriyorsun diye dededorant parfum de kullanamiyorsun
Neheaaei Suleeebetul benim 6.haftamda mide bulantılarım/kusmalarım başladı hemen sonrasında da vücut kokum değişti her gün ve bazen günde 2 kere duş alıyorum.. sadece benim değil eşimin kokusu da farklı geliyor bana.. birkaç gündür bulantım azaldı vücut kokum da azaldı gibi geliyor.. 10+4 teyim umarım biter gider hem bulantılar hem vücut kokusu...tüm gebeliğim böyle geçmez inşallah
Simos44 Suleeebetul Canım hormonlar dan diye biliyorum ben 5 haftadan beri şu an 10. Haftadayım kendi kokuma dayanamıyorum oturup ağlıyorum o derece midem bulanıyor. Sürekli duş alıyorum ancak idare ediyorum. Progesteron kullanıyorum o yüzden benimki. Senin de o dönemde progesteron oranı değişiyordur o yüzdendir
Suleeebetul Weewe aynen bn de çok değişik kokuyo eşim hamileliktendşr dio ama ne biliyim acaba ne zmn geçer dediğinz gibi bn de çok dikkat ederm başıma da böyle bişey gelince afalladm
Weewe Suleeebetul ben de 22. Haftadan beri yatıyorum ama sıcakta da değilim ki klima var hem salonumda hem yatak odamda :( acaba yatmaktan psikolojimiz mi bozuldu :(
Weewe Suleeebetul 35+0 oldu ram bugün. Haftaya artık gezinebilirsin der herhalde. Progrstanı 36 da bıraktıracağım demişti çünkü. Bir salsın, kırlarda bayırlarda koşacağım 😛 çok bezdim yatmaktan. Senin de erken doğum riski herhalde di mi? :/
Suleeebetul Weewe bebeğim çok aşağıda baştan beri o yüzden normal markete bile gidip gelsem kasıklarm çok ağrıyo o yüzden çoğunluk dinlenme halindeym
Ayslbrt Suleeebetul 27+0 oldum buhün benim de bebeğim çok aşağıda git gide zorluyor mu merak ettim ben çok yürümek istiyorum gezmek istiyorum ama baskı çok oluyor korkuyorum ilerleyen dönemlerini merak ediyorumm
Suleeebetul Aynen Rabbim sağ salimce kavuşmamızı nasip etsn 😚😍 doğumlarmz yakın ikimizin de Rabbim kolay sağlıklı doğumlar nasip etsn
Derin6565 Suleeebetul benim 2 ay surmustu coxum bulamadim ya simdi 2. Gebeligim aklim orda ben ne yapacam diye kara kara dusunuyorum
Suleeebetul Ayslbrt Bn hamileliğimin bu sürecine kadar hiç yürüyüş yapamadım doğru düzgün gezemedim hep evdeydm normal ev temizliğini bilr zor yapyrm doktoruma vu hafta sorcam 36. Haftaya girince yapabilirsin derse artk başlıycam yürüyüşe baskı da yapıyo karnım çok sertleşiyo dikkat et idrarını sakin tutma en ufak sıksan kasıklarn ağrır
Suleeebetul Neheaaei bnm de 3 4 gündür geçmişti bi 2 gündür yine var inşaAllah çabuk geçer yoksa çok huylu biri olucam 2 günde 1 nevresim yıkyrm
Simos44 Neheaaei Neheaaei Neheaaei aynı durumdayız dünyanın kokusunu yeni alır oldum resmen hiç tahammül edemiyorum o kadar kokuyor ki Tenim aynı şekilde eşim de öyle