Nagihann23 bana 29 haftalikken seker yuklemesi verdi saglikocaginda yaptirmam icin.ben 30 haftalikken gittim saglikocagina ve doktor bana cok gec kaldigimi,seker yuklemesini 28. Haftaya kadar yapabildiklerini soyledi.hatta bence yaptirma cocugu riske sokarsin dedi.bende yaptirmadim.sonra acil bi durumum oldugu icin gittim ve bana seker testini sordu yaptirdin mi diye.bende olani anlattim doktorun soylediklerini iste benim garibime giden onu anlattiktan sonra hicbisey demedi.yani savunmadi bile.benim aklima takilan bu oldu bi de internette onunla alakali hicbir yorum bulamadim.oz gecmisi de cok az yaziyo.evet cok guler yuzlu anac bi doktor ama tecrubesi muamma oldugu icin vazgectim.mesela nazmiye hanima randevu almak icin bir ay ya da 20 gun onceden falan almak gerekiyo kadin cok dolu.10 kiseden 7si ona gidiyo yani.ama ayse hanima randevu alicagim zaman 1 hafta onceden alabiliyorum.tabii takdir sana kalmis canim.ben sadece sana bunlari soylemezsem uzerimde vebal kalir gibi hissettim o yuzden anlatmak istedim