ıkınıpta kaka yapamamaktan bahsettim zaten ama yanlış telafuz etmişim ama siz insanlar insanı linç etmek için yer arıyorsunuz buradaki 4 5 kişiye diyorum bunları madem yardımcı olmayacaksınız nie dalga geçiyotsunuz insnla yadırgıyorsunuz yazık valla size değildi karnınızdaki Lere istediğinizi yazın edin kötü söz sahibinindir Allah’a havale ettim umrumda da değilsiniz bb