30 haftalık hamileyim ilk gebeliğim göğüslerimde çatlaklar var ucu kabuk bağlamıştı sonra göğüs ucu kremi kullandım iyi geldi kabuklar kendiliğinden döküldü fakat son 2 gündür sağ göğsümden sarı bir şey geldi iki damla ama ve göğsüm biraz sızlıyor sizce normalmi