Kizlar merhaba 15 haftalik hamileyim. Saclarimi boyamak istiyorum fakat bu konu da çok fikir var kimi zararli kimi degil diyo. Bide yaptirmak istedigim işlem de mecbur saçım acılmak zorunda açici da kullanilacak yani. Var mi hic hamileyken boyatan falan . Kendime hala doktor bulamadim ist. Avrupa yakası bulsam doktoruma danisacagim hala bilemiyorum. Var mi doktoruna soran