Zeynka Bsradker benim arkadaşım hemşire, külot şeklinde olanlar yerine ped şeklinde olandan almamı, değiştirmenin daha kolay olacağını söyledi. E-bebekten aldım ben, kendi markası hatta. 14₺ gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam ve bayağı büyükler.
melike0411 Bsradker hic öyle degil ayni iç çamaşırı giymiş gibi onu giyince çamaşır giymeye de gerek yok güzel tutuyor
Zeynka Bsradker bence gönül rahatlığıyla alabilirsiniz, açıp baktım dokusu pamuklu, oldukça yumuşak ve geniş uzun bir ped. Yorumlarını okursanız çoğu kişi de memnuniyetini belirtmiş :)
ozgeya Bsradker Bence en kolayı.kolay giyiliyor çıkarırken de yanlardan yırtıp çıkarıyorsunuz.Ben de bu işleri hep tek başıma yaptım,kimseden destek almadım.rahat ettim.
Minikaydoganlar Derin6565 benim azdı ama içerdr kan pıhtısı kaldıgı için doktor 2 vajina fitili birde ağızda eriyecek ilaç verdi kullandım bidaha başlamıştı ona ragmen 3. Gün ped kullandım herkeste farklı oluyor kanama sanırım
Derin6565 Minikaydoganlar aynen kisiden kisiye degisiyor benim eltilerimde dogumdan bir kac gun sonra normal ped kullandi 10 gune yakin surdu benim cok surdu iste o sutun kalitesini de etkiliyo benim su gibi geliyordu sutum
Derin6565 Minikaydoganlar aynen kisiden kisiye degisiyor benim eltilerimde dogumdan bir kac gun sonra normal ped kullandi 10 gune yakin surdu benim cok surdu iste o sutun kalitesini de etkiliyo benim su gibi geliyordu sutum
Minikaydoganlar Derin6565 annelik zor ama güzel ne kadar zorlansakta iyiki olmuşlar dedirtiyor işte evlat öyle tatlı ☺️