Kızlar bugün bir kadınla tanıştım hamilelikten konu açıldı tabi kadının bebeği anne karnında havale geçirmiş ve engelli olarak doğmuş doktorlar doğsa bile yaşamaz demişler ama Allahımın bir mucizesi işte o kişi şimdi 29 yaşında ama engelli olarak hamileliğimi çok stersli geçirdim ve bebek de bundan etkilenip havale geçirdiğini söylemiş doktorlar Allah tan gelen herşey başımızın üstüne ama elimizde olan şeylerle bebeğimizin kaderini de etkilemeyelim bence dikkat edelim kızlar hayat kısa zaten bazı şeylere karşı koyamıyoruz ama böyle şeyleri düşünerek boşverelim canımızı sıkan şeyleri kimse kendimizden bebeğimizden değerli değil😉