Gami89 Merhaba 14. Haftama gircem ve bulantım tam olarak geçmedi nedennnnn vallah çok kötü bir his hatta çıkardım yine 2 hftadır çıkarmamıştım korkuyorum yeniden kötüleşicem diye sizlerde nasıl? 😖😣😖😣
espalp Gami89 15’te kesilmişti benim. Şimdi 27’deyim ama arada hep bulanıyo🤦🏼♀️ Özellikle araba yolculuklarına dayanamıyorum
tugceaslan Merhaba bende 12 haftalık hamileyim bende senin gibiydim doktorum bulantı ilacı verdi valla iki gündür çok rahatım ☺️
Gami89 tugceaslan bende aldım ama ilaç bana kramp yaptı iyi gelmedi 2 haftadır annemdeydim iyiydim bugün evime geldim çıkardım berbat bir his eski halime gelmek istiyorum 😪😪
espalp Gami89 ben kendimi şanslı hissediyorum annem 9 ay kusmuş. Hatta kusup doğuma gitmiş 😂 beterin beteri var bin şükür halime 😂
tugceaslan Gami89 biliyorum çok kötü oluyor ya bende öyleydim çünkü seninde biran önce geçer inşallah bu dönemler biraz zor oluyor
Sulebrk Gami89 öncelikle bana maşallah deyin hanımlar 13 haftalığın allaha şükğr çok çok nadir içim bulanıyordu öyle kusmam olmadı hiç