Gunesnur_54 Kızlar 4 cm açıklık var nts de sancım çıkmadı daha 36 haftadayım doktorumda erken olduğu için müdahale etme taraftarı değilim bebek geleceği zamanı iyi bilir dedi eve git dedi evde bekliyorum şimdi sancı felan hiç bişey yok normalmi bu durum 😣
Selvis Gunesnur_54 gayet normal. 1 buçuk ay 4 cm le gezdim hatta da çalıştım ayakta öğretmenim hep kıpır kıpırdım. 40+1 de kendi sancımla doğum yaptım .
Gunesnur_54 Selvis tşk ederim canım bende biraz panik yaptım bugün okadar açıklık var niye sancı yok niye gelmiyor bu bebek diye 😌
Selvis Gunesnur_54 çünkü daha canı istemiyor 😄😄 doktor 4 cm i görünce hemen yatış yapalım ne olsa bu bebek bu gece doğar başlamak üzere doğum dedim ama oğlumun keyfi yetmedi bekledi 😄
Busrak26 Selvis merhaba benim de 1 haftadır 5cm açık 39.haftadayım artık suni verelim dedi doktorum çok korkuyorum sizin nasıl oldu?🥴