talha1210 3 4 saatir bebegim hareketlerini hissetmiyorum ve sancim var belim fela da cok agriyor suanda 37 haftamiz bitti napsam bilemedim boyle sorun yasayan varmi acaba tatli felan da yedim ama hala hareket yok
talha1210 GuelGltkn bilmiyorum ki persembe gunu gittim doktora nst de saci cikti ama aralikli oldugu icin eve gonderdi sancin olursa gel demisti ama acilma yok suyum da iyiymis
Tugraveannesi talha1210 doktor a git bence riske atma hemde için rahat eder kuzum burda bizlerin yazdığı Seni yanıltmasn
talha1210 Tugraveannesi ama surekli sancim olunca gidiyodum ebeler artik diyor alt muanesi oldukca gelmiycek bebek bile gelir surekli alt muaynesi oldugun icin diyor o yuzdn tedirginim ama belim kopuyor gibi cok agriyor kasiklarimda da agri var bilemedim
bebekteyaparimkariyerde talha1210 bende dün öyleydim güzelim hastahaneye git bi nstye bağlan.kasılma ve bebeğin kalp atışlarını takip etsinler.benşm bebeğimin kalp ritmi çok yüksek çıktı serum verdiler vücudum susuz kalmış düzene girdi sabah sancı görüldü nstde.