Bunu ben araştırmıştım.Özel hastaneler de normal bir ücretin üzerinde fazla tutar ödeme yaptığınız takdirde fatura haricinde hastaneden bir kağıt daha alıyorsunuz fazla ödediğiniz paranın tutarını iade almak için.Bu kağıtla ssk ya baş vuruyorsunuz onlarda araştırmaya alıyorlar.Eğer böyle bir gerekçe varmı gerçeğini aslını iyice araştırıp öyle paranı iade ediyorlar. Tabi buda tüm paranı değil ödediğin fazla kısmı.Atıyorum ne gerekçe ile senden fazla aldılar ve ne kadar fazla aldılar 100 veya 200 filan gibisinden de rapor ile belli etmek zorundasın.Her ücret ödeyen faturası ile gidip parasını alırsa bunu herkes yapar. Ama malesef gerekçelere ve araştırmaya dayalı sıkı bir elekten geçiriyorlar.Hatta bazen sen fazla para ödemiş olsan bile hastane o raporu vermiyor bile öyle duyduğum bile olmuştu.Siz o parayı vermeden herşeyi doğumdan önce sorup araştırın güzel anneler.🙏🌺