Bazen gerçekten sacmalıyosunuz kızlar.hemen bi yüklenme üstüne gitme olayı. Alt tarafı kek yani. Allah'a şükür hepimiz yiyebilecek alacak durumdayız . Buraya neler neler yazanlar var . Ayrıca yiyecek içerir yazmış kız, canınızın çekeceğini düşünüyorsanız posta girmeyin. Artık iyice şımarıklık oldu bu her şeyi de canı çekmez insanın . Unutmayın ki karşı taraftaki de sizin gibi anne .