Hayat hastanesi dr nazmiye hn yogunluktan cok ilgilenemiyor diyorlar. Dogru mu acaba?
Bende hayat hastanesine gitmeyi düşünüyorum. Dr Ayşe hn dan memnun kalmis bir arkadasimda. Sizinle ilgilendi mi acaba doktorunuz
Aslinda dün ilk teşhis diye yuksek ihtisas ( eski şevket yilmaz hastanesi) dr burcu dincgez e gittim. Dr Burcu hn muayene odasina girdigimde erkek bir tanişi girdi odaya. Ben odada muayene olacagimi bile bile cikartmadi ve dışarıda beklemesini istemedi arkadasindan. Bu durum hic hosuma gitmedi açıkçası.
Eşimde yanimdaydi. Bu duruma cok sinirlendi. Heyecanliyiz en mutlu haberi almayi bekliyoruz muayene odasinda tanimadigimiz bir adam. Ve dr en son adet tarihini soruyor. Hasta mahremiyeti falan kalmadi. Esim tartisma cikmasin mutlu gunumuzde diye bisey soylemedi ama hic hos bir durum degil.