Anne adayları anneler merhaba rabbim öncelikle herkesin kucağına sağlıkla bebeğini almayı nasip etsin ins size bir sorum Olucaktı suan 34 haftalık hamileyim doktorum bebeğin bas pozisyonunun öne doğru değil de arkaya doğru eğik olduğunu söyledi. Yani basını bebek ensesine eğiyormus Bu şekilde durduğu sürece de normal Doğum zor olur dedi bebek Doğum kanalına yerleşmez dedi 36. Haftaya kadar herhangi bir düzelme olmaması durumunda sezeryana alacağını söyledi. Bu şekilde bir pozisyonu ilk defa duydum endişelendim cok acaba basına gelen veya duyan var mıdır yardımcı olur musunuz ?