Iyi geceler kızlar 16 haftaligim Rabbimin izniyle oğlum olacak ama bugün hamaga binmiştim çok yüksek değildi 2 karış bi mesafeden hamak koptu düştüm bi yerinde bişey yok çok şükür kalçamın üst tarafındaki kemiğin üstüne düştüm herhangi bir ağrı kanama vs falan yok doktoruma sordum oda bisi olmaz dedi ama sizce bisi olur mu saat geç olduğu için de hastaneye gidemedim böyle bisi yaşayan ve bisey olmayan var mi 🙏