Bahar33 Bilen arkadaşlara sormak istiyorum ikiz gebelik annenin genlerinde olursa mı oluşur? Yoksa eşinizin geninde ikizlik bebek varsa da ikiz gebelik oluşur mu 🤓 biliyorum değişik bir soru ama merak ediyorum
Twin_mother2 Bahar33 ikiz anne tarafından gelir atıyorum anneanne teyze olması lazım halada yada amanda varsada olmaz
Zeydo Bahar33 kadının yumurtlaması ile ilgili olduğundan anneden alıyormuş, bizimde tüp bebek ikiz. Tedavi olduğumu bilmeyenler ailemde de olduğu için şaşırmıyor 🙈
Hamd_olsun Esenburhan123 Benim Anne tarafında yok. Baba tarımfımdan var. İkiz de çöm istiyorum İnşaAllah olur İnşaAllah 🤲 amin
Twin_mother2 Bahar33 Bn zaten tüp bebek yaptım iki embriyo koyduk 6. hafta da iki kese gördük Rabbim nasip ederse inşaaalllah kucağımızada alırız
Bahar33 Zeydo 😬😬😬 anladım canım, teşekkür ediyorum, o zaman benim ikizim olmaz 🙅♀️ benim genlerimde ikiz yok 😬😬
saka36 Bahar33 ya tamammen nasip işi ikiz. Benim annemin ikizi var. Eşim tarafındada varmış ikiz ama bize denk gelmedi. Oysa ben kesin gözüyle bakıyordum🙈
Benimminikim Bahar33 bizim ailede yok eşim tarafında da yok tedavisiz ikiz bebek sahibiyim annenin yumurtlamasına bağlı 😊