Tos Fatmanurozgr ben gidiyorum canim sezeryan 2500 diye duydum ama kendim sormadım daha, seker yuklemesini bu hafta yaptırcam inşallah
[silindi] Fatmanurozgr ben orada başlamıştım fakat sonra değiştim hastanemi. Muayene ücretleri eğer doktordan doktora değişmiyorsa ben Fatma Ersan’a gidiyordum. 75 tl idi. Normal Doğum 1500 sezeryan 2500 idi.
Bzkrt1 Fatmanurozgr derya hanıma gidiyorum muayene ücreti 110₺, şeker yüklemesini devlette yaptırmıştım o yüzden bilmiyorum Doğum ücretlerini de sormayı unutuyorum Cuma günü gidicem sorarım 😊
Fatmanurozgr Tos teşekkür ederm bende yarn yada salı günü gitcem merak ettim yaptrn varmı dye ücreti nekdr acaba şeker yüklemsnn 💁♀️
Fatmanurozgr Slinn Tos Yasmus55 Bzkrt1 [silindi] Merak Ettimde Şimdi Kızlar Renkli Ultrason yok dmi Sadece siyah beyaz bakyo sormadım hic ama olsa bakardı herlde dmi 💁♀️
Yasmus55 Nejla ülkere gidiyorum muayne 75lira normal 1500 sezeryan 2500 şeker yüklemesini avrasya hastanesinde yaptırmıştım
Slinn Fatmanurozgr sezeryan 2550 normal 1450 şeker yüklemesi 36 tl yaptırdım doktorum da derya hanım hee bide epidural için ekstra ücret de 650 odaları küçük diye süit oda fiyatı da aldım normal doğum 250 sezeryan 500
Fatmanurozgr Slinn Muayne ücretnzde 110 mu sizin Asiye hanmn 110 dogum ücretide aynımdr acaba bugn gittim aslında şeker yüklemesi yaptrdm aclk bni mahvetti sormyı unuttum yine 💁♀️😁
Tos Fatmanurozgr bende yaşamadım ama biraz evime uzak birazda odalari cok küçük falan diye değiştirmek istiyorum canim
NaimeYilmaz danışmaya hastaneyi gezip, detayları öğrenmek istediğinizi söylerseniz sizi birine yönlendiriyorlar. Odalar boşsa her odayı gezdirip bilgilendirme yapıyorlar. 1 sene önce doğum yaptım orada Derya Hanım doktorumdu. Aşırı memnun ayrıldım.
Slinn Fatmanurozgr evet canım aynı 110 bi iki kere alev orala gittim 90 dı o da. Derya ve asiye hanım pahalı sanırsam
DamlaKck Fatmanurozgr Ben orada doğum yaptım canım. Oğlum 4 buçuk aylık şu anda. Sezaryen 2400 lira, normal doğum 1900 liraydı.
DamlaKck Fatmanurozgr Şeker yüklemesi de çok ucuzdu bu arada, yanlış hatırlamıyorsam 30 lira civarı bir para ödemiştik.
Ayseysf Canım bende gidiyorum normal doğum 1.400 Derya hanıma gidiyorum cok memnunum. Odaları cok küçük suit oda istiyorum sezeryan da günlük 520 tl ek ücreti varmış normal de 250 tl