sozer1 Merhabalar 29+3 olduk en son gittiğimde 28+3 haftalıktım bebişim 1 kilo 40 gramdı zayıf gibi geldi sanki😬 doktor normal dedi , gerçekten bebeğe kilo aldırdığını bildiğiniz şeyler varmı bende kilo almadım çok bugüne kadar 3 buçuk kilo aldım
TugbaClk sozer1 canım muz kaşar peynir badem ceviz sade maden suyu yoğurt süt bunlar bebeğine iyi gelecek şeyler ben de pek kilo almadım 36. haftamız ama oğlumun durumu gayet iyi :)
Heisenberg sozer1 Normal ki kilosu. Her bebek 4 kilo doğmak zorunda değil. Hem doğumunuz kolay olur. Doğunca zaten büyüyecek🤷🏼♀️
espalp sozer1 muz, kaşar peyniri, süt bildiğim kadarıyla kilo aldırıyor. Arkadaşımın erken doğum riski vardı ki bebek 8 aylık doğdu. Doktor ona bunları tüketmesini söyledi bol bol.
sozer1 esra1907 ama ben herşeyi tüketmediğimden korkuyorum zayıf kalmasından sağlıklı olması önemli kilosu değil fakat geri kalmasın diye
sozer1 ozgurhayalim çünkü ben herşeyi tüketmiyorum ve bebeğimin haftasından geride klmasından korkuyorum sağlığının bozulmasından
Ssraa Ben sürekl badem süt falan yemiştim ama bebeğim 40da 3145 doğdu ☺️ Bu konuda biraz kişiden kişiye değişebiliyor sanırım ama doktorum bana da hep normal diyordu normal diyorsa nedir bu endişe☺️
TugbaClk Ssraa aayyy ne güzel doğum yapmışsınııız hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah darısı bize ☺️ merak ettim bebeğiniz en son ultrasondaki kilosu kadar mı doğdu?
ozgurhayalim sozer1 doktorunuz normal dediyse doktorunuza güvenin. Benim tavsiyem her gün 1 bardak süt ve 1 adet muz kesinlikle tüketin.
sozer1 Heisenberg bilemedim işte ben normal mi değilmi arkadaşlarımın hep 28 haftada 1.500 kiloydu o yüzden biliyorum farklı olur tabiki ama işte :) sağlıklı olsun önemli olan
espalp sozer1 muz, kaşar peyniri, süt bildiğim kadarıyla kilo aldırıyor. Arkadaşımın erken doğum riski vardı ki bebek 8 aylık doğdu. Doktor ona bunları tüketmesini söyledi bol bol.